Poté, co se RTB House podařilo zakomponovat prvky hloubkového učení do všech kampaní, zakládá marketingovou laboratoř zaměřenou na umělou inteligenci. Jedná se o výzkumnou jednotku, která se bude věnovat výzkumu a vývoji napříč marketingovými obory. Bude nezávislá na hlavním výzkumném oddělení a bude vytvářet nové marketingovo-technologické přístupy.

“Dlouhodobě pracujeme na vylepšování našeho systému personalizovaného retargetingu. V roce 2017 jsme dosáhli jednoho z největších úspěchů – podařilo se nám zakomponovat hloubkové učení do 100 % klíčových prvků našeho předpovídacího mechanismu. To bylo velkým průlomem nejen pro nás, ale pro digitální marketing jako celek. Teď se díváme do budoucnosti a chceme rozšířit naše znalosti, technologii a zdroje do nových oblastí. Chceme přijít s dalšími řešeními, která změní pravidla hry. Jako nejslibnější se jeví zlepšování efektivity při získávání nové návštěvnosti zadavateli reklamy,” říká Robert Dyczkowski, CEO RTB House, který bude mít úvodní část projektu na starosti.

Nová výzkumná jednotka bude v prvním roce hospodařit s rozpočtem 5 milionů amerických dolarů.

RTB House byla žebříčkem Financial Times 1 000 zařazena mezi deset nejrychleji rostoucích technologických firem v Evropě a mezi jednu z těch společností na světě, které vyvinuly a implementovaly vlastní technologii na nákup reklamy v RTB modelu – řešení, v jehož rámci se kupující účastní v reálném čase dražeb reklamního prostoru. RTB House působí na téměř 70 trzích po celém světě a realizuje kampaně pro globální značky.