Zájem o vstup do odborů po letech opět roste. Zatímco ještě před pěti lety se odboráři snažili vymyslet, jak přilákat nové lidi a současně přesvědčit veřejnost, že být členem některé z odborových organizací již není to samé jako být před rokem 1989 členem ROH (odborová organizace v socialistickém Československu), dnes se situace otočila. Odborářům se podařilo zapracovat na proměně své image. Namísto letáků začali používat sociální sítě a moderní komunikační kanály. Předseda Českomoravské konfederace odborových svazů (ČMKOS) Josef Středula i několikrát denně tweetuje o dění v českých podnicích, píše statusy na Facebooku a cituje zahraniční zdroje. Odboráři streamují on-line přenosy z konferencí a snaží se jít s dobou.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru