Zatímco pro majitele aut je přezouvání pneumatik ne příliš oblíbenou povinností, pro autoservisy a prodejce pneumatik jsou jaro a podzim oblíbené části roku. "Během těchto dvou vrcholů prodáme 40 procent celoročního obratu," říká Vojtěch Schwangmaier, zakladatel a majitel skupiny e-shopů Onio, kam patří i jeden z největších on-line prodejců pneu, web Pneumatiky.cz. Poukazuje také na to, že jestliže o Česku platí, že je v e-commerce v porovnání s jinými evropskými státy vyspělé, o on-line prodeji pneumatik to v Česku platí dvojnásob. "On-line se prodá asi třetina, jsme v tom na špici Evropy," poznamenává Schwangmaier.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Brněnská skupina on-line obchodů Onio míří k miliardovým tržbám.
  • Její e-shop s obutím na auta Pneumatiky.cz funguje 15 let, byl jedním z prvních v Česku.
  • "On-line se prodá asi třetina všech pneumatik v Česku, jsme v tom na špici Evropy," říká pro HN majitel Onia Vojtěch Schwangmaier.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.