Zatímco pro majitele aut je přezouvání pneumatik ne příliš oblíbenou povinností, pro autoservisy a prodejce pneumatik jsou jaro a podzim oblíbené části roku. "Během těchto dvou vrcholů prodáme 40 procent celoročního obratu," říká Vojtěch Schwangmaier, zakladatel a majitel skupiny e-shopů Onio, kam patří i jeden z největších on-line prodejců pneu, web Pneumatiky.cz. Poukazuje také na to, že jestliže o Česku platí, že je v e-commerce v porovnání s jinými evropskými státy vyspělé, o on-line prodeji pneumatik to v Česku platí dvojnásob. "On-line se prodá asi třetina, jsme v tom na špici Evropy," poznamenává Schwangmaier.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se