Jedním z konkrétních příkladů zavádění nových technologií v kopřivnické automobilce Tatra je spojování jednotlivých dílů kabin řady Force lepením. "Další z řady inovací skrývá nové pracoviště výroby nosných rour páteřového podvozku. Od sjednocení průměru nosné roury v celém podvozku přes rychlejší dělení hutního materiálu až po novou metodu automatického svařování," vypočítává mluvčí Tatry Andrej Čírtek.
Tradiční český výrobce nákladních automobilů sleduje trendy v moderních technologiích a vyhodnocuje jejich přínos s pomocí expertních týmů a mezioborových specialistů. "Vidíme a chápeme nástup nových technologií, jako je třeba 3D tisk, zavádění elektronických asistenčních systémů či internetu věcí, a s nimi spojené produkční a společenské změny. Každou novinku musíme však hodnotit z hlediska výroby našeho klíčového produktu, konstrukční a technologické unifikace a také v kontextu celé naší strojírenské výroby," vysvětluje Čírtek.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru