Tuzemští zákazníci a zaměstnanci oceňují u firem především snahu o ochranu životního prostředí a férové chování k zaměstnancům. Podle průzkumu agentury Ipsos CSR & Reputation Research 2017 je to důležité téměř pro polovinu Čechů. Naopak firemní podporu charitativních projektů považuje za zásadní jen méně než pětina lidí.

Výsledky průzkumu tak potvrzují trend posledních let, kdy se firmy posouvají od dobročinnosti k udržitelnému byznysu. Snaží se tak snížit dopad svých aktivit na životní prostředí, podnikat transparentně a podporovat rovné příležitosti. Často se také zavazují ke spolupráci výhradně s dodavateli, kteří se chovají eticky a nabízejí svým zaměstnancům důstojné pracovní podmínky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se