Firma Amanita Design vydala na začátku března hru s názvem Chuchel podle návrhů designéra Jaromíra Plachého. Za patnáct let existence prodala Amanita Design přes sedm milionů kopií svých her. Podle zakladatele studia Jakuba Dvorského je to i proto, že jejich hrám rozumí po celém světě, i když jména titulů mají v cizině často problém vyslovit.

Na začátku března vyšla hra Chuchel, jejíž hrdina je takový černý smotek čehosi. Editor v redakci říkal, že asi bordelu pod stolem. Jak byste postavičku Chuchel popsal?

Je to takový pankáč. Taková ukřičená koule chlupů, ale sympatická. Šel byste s ním třeba na kafe a pokecat.

Nejste vy trochu punkové studio? U vás v kanceláři to vypadá spíš jako v ateliéru.

Může to tak někdy vypadat na první pohled, ale musíme být i profesionální, protože už to jinak nejde. Máme svůj styl a publikum, které je trošku jiné než u dalších významných herních studií v Česku. Klidně bych ale řekl, že jsme ze světového hlediska takové typické nezávislé herní studio střední velikosti. Netypičtí jsme možná v tom, že náš primární cíl není generovat peníze. Ne, že by nás ta byznysová stránka nezajímala, ale není to náš hnací motor.

Co je tedy ten hnací motor?

Vytvářet hezké věci, které zůstanou, mají nějakou hodnotu a třeba někomu udělají i radost.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se