Firma Amanita Design vydala na začátku března hru s názvem Chuchel podle návrhů designéra Jaromíra Plachého. Za patnáct let existence prodala Amanita Design přes sedm milionů kopií svých her. Podle zakladatele studia Jakuba Dvorského je to i proto, že jejich hrám rozumí po celém světě, i když jména titulů mají v cizině často problém vyslovit.

Na začátku března vyšla hra Chuchel, jejíž hrdina je takový černý smotek čehosi. Editor v redakci říkal, že asi bordelu pod stolem. Jak byste postavičku Chuchel popsal?

Je to takový pankáč. Taková ukřičená koule chlupů, ale sympatická. Šel byste s ním třeba na kafe a pokecat.

Nejste vy trochu punkové studio? U vás v kanceláři to vypadá spíš jako v ateliéru.

Může to tak někdy vypadat na první pohled, ale musíme být i profesionální, protože už to jinak nejde. Máme svůj styl a publikum, které je trošku jiné než u dalších významných herních studií v Česku. Klidně bych ale řekl, že jsme ze světového hlediska takové typické nezávislé herní studio střední velikosti. Netypičtí jsme možná v tom, že náš primární cíl není generovat peníze. Ne, že by nás ta byznysová stránka nezajímala, ale není to náš hnací motor.

Co je tedy ten hnací motor?

Vytvářet hezké věci, které zůstanou, mají nějakou hodnotu a třeba někomu udělají i radost.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru