Marek Hornych (36) přichází do finanční skupiny Wüstenrot z pozice inovačního lídra v Air Bank, kde byl necelé tři roky zodpovědný za inovační proces a šíření inovační kultury. Pracoval na klíčových projektech banky a pomáhal interním týmům s kreativitou, vytvářením nových produktů a služeb.

Zkušenosti z oblasti obchodu a stavebních spořitelen získal také v Raiffeisen stavební spořitelně, kde byl sedm let zodpovědný za vzdělávání a rozvoj pobočkové sítě.

„Řídit a rozvíjet prodejní síť finanční skupiny Wüstenrot je pro mě výzvou a velkou příležitostí. Budu usilovat o vytvoření ještě silnějšího obchodního týmu, který bude poskytovat klientům ten nejlepší servis,“ říká Marek Hornych, nový ředitel interní prodejní sítě ve Wüstenrotu, a dodává: „Mým cílem je, abychom byli pro naše klienty i nadále důležitým partnerem v řešení jejich bydlení. Klíčové je poskytování relevantních a jednoduchých produktů, mít odvahu dělat některé věci jinak a neustále se přitom soustředit na zákaznické potřeby. Věřím, že skvělá firemní kultura a správní lidé jsou základními ingrediencemi úspěchu.“

Je absolventem Vyšší odborné školy v Praze. Posledních několik let se věnuje koučinku, inovacím, Design thinking metodám a řízení změn.

Mezi jeho záliby patří především sport a cestování.