Kdokoliv, kdo zavítá autem do Česka, získá intenzivní pocit, že se ocitl uprostřed bouřlivé národovecké kampaně. Vkusně rozmístěné billboardy podél silniční a dálniční sítě, jež zdobí česká vlajka, si vysloveně říkají o pozornost. Kdo by ve chvíli, kdy při pohledu na poutače zvažuje, která politická strana je v zemi uprostřed Evropy vylepila, postrádal zajímavé nabídky na kvalitní těsnění, software, který myslí za nás, či pojistku, která se hodí třeba ve chvíli, kdy to s vozem napálíme přímo do billboardu, jenž ji nabízí?

Majitelé billboardů to ovšem vidí jinak, těm reklamy doopravdy chybí. Respektive příjem z nich. "Politická strana", která ovládla Česko, je v podstatě vlivovou agenturou, která se vylepením vlajek chtěla zbavit odpovědnosti za odstranění poutačů. A také doufala, že politiky "ukecá". Stejně jako to zkoušela celou dobu předtím. Na zákazu billboardů se poslanci shodli už na začátku roku 2012, a to původně u všech silnic. Billboardová lobby zaúřadovala hned v Senátu, který novelu do sněmovny vrátil s tím, že se zákaz bude vztahovat jen na billboardy na hlavních silnicích a dálnicích. A tak se stalo.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru