Na webu YouTube zveřejňují videa, ve kterých komentují hraní počítačových her nebo v nich dávají módní tipy. Jiní zase na sociální síti Instagram ukazují například snímky svých kulinářských výtvorů.

Takzvané influencery, jako jsou třeba Kovy nebo Shopaholic Nicol, starší Češi většinou neznají. Mezi teenagery ale mají tito mladí internetoví tvůrci, k nimž se řadí youtubeři či blogeři, statisíce fanoušků. Proto už influenceři lákají také desítky tuzemských firem, které s jejich pomocí mezi mladými své služby či produkty na webu propagují.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • V Česku se rozjíždí internetové tržiště firmy Lafluence, na němž se spojují firmy s youtubery, kteří je na webu propagují. Internetoví tvůrci, influenceři, mají na webech YouTube či Instagram statisíce fanoušků.
  • Společnosti přes ně proto oslovují své mladší zákazníky. Podle šéfa Lafluence Petera Vargy mohou firmy díky tomuto druhu propagace snadno posilovat své brandy a informovat zákazníky o novinkách.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.