Kateřina Holnová se pohybuje v oblasti řízení již léta. Od počátku své kariéry v roce 2001 vystřídala vedoucí pozice v oborech telekomunikace, bankovnictví a letectví. V české pobočce mobilního operátora Vodafone byla zodpovědná za řízení prodeje v segmentu středních firem, v ČSA řídila strategické inovační produkty letového a pozemního provozu, pracovala také v Raiffeisen Bank a jako výkonná ředitelka ve společnosti Effectix.com. Před nástupem do IdeaSense působila jako marketingová ředitelka v Pet Center.

Působnost Be Prague plánuje Kateřina Holnová rozšířit o služby pro provozovatele bytů využívaných ke krátkodobým pronájmům. Projekt se tak zaměří zejména na pomoc s administrativou, jako je odvádění místních a lázeňských poplatků anebo hlášení hostů na cizinecké policii.

V Be Prague vidím velký potenciál. Lidé, kteří za ním stojí, jsou různorodé a inspirativní osobnosti a navíc moji kolegové v IdeaSense, se kterými jsme velmi dobře sladěni. Ráda investuji svůj čas a energii do nových věcí, které dávají smysl, mohou usnadnit čas i ostatním a jejich pobyt v Praze udělat ještě příjemnějším. Věřím, že se to Be Prague podaří,” říká nová CEO Be Prague a marketingová ředitelka IdeaSense, Kateřina Holnová.

Svou první pobočku otevřelo Be Prague 8. prosince 2017 na Letišti Václava Havla. K vydávání klíčů od objednaného ubytování a poskytování předplacených českých SIM karet od O2 se brzy připojí další služby.

Související