Na konci ledna zveřejnil Elon Musk na svém instagramovém účtu krátké video se vzkazem, že něco takového by lidé na party dělat neměli. Na snímku byl k vidění on sám, jak s obrazem za zády vybíhá vstříc kameře a v rukou drží zbraň, ze které se chrlí plameny. Takto přes sociální sítě zahájil prodej plamenometu značky Boring Company, což je jedna z mnoha firem, v nichž excentrický miliardář drží podíl.
Starman míří ke Slunci. Bál jsem se gigantické exploze na startovací ploše, naštěstí se to nestalo, řekl Musk
Příběh s plamenomety je v mnohém pro Muska příznačný – během pár dnů vyprodal všech 20 tisíc vrhačů plamenů, jeden se prodával po 500 dolarech. Takže lidé poslali na účet Muskovy firmy za zábavní zbraně, před jejichž unáhleným nákupem varovaly i některé americké úřady, 10 milionů dolarů, tedy asi 200 milionů korun. Aniž by ovšem zařízení mohli předem držet v ruce nebo o něm získat nějaké širší, ucelenější informace. Prostě uvěřili jeho přesvědčivému podání a zručnému marketingu, což je doména i jeho dalšího (a mnohem podstatnějšího) byznysu – automobilky Tesla.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru