Na konci ledna zveřejnil Elon Musk na svém instagramovém účtu krátké video se vzkazem, že něco takového by lidé na party dělat neměli. Na snímku byl k vidění on sám, jak s obrazem za zády vybíhá vstříc kameře a v rukou drží zbraň, ze které se chrlí plameny. Takto přes sociální sítě zahájil prodej plamenometu značky Boring Company, což je jedna z mnoha firem, v nichž excentrický miliardář drží podíl.

Související

Příběh s plamenomety je v mnohém pro Muska příznačný – během pár dnů vyprodal všech 20 tisíc vrhačů plamenů, jeden se prodával po 500 dolarech. Takže lidé poslali na účet Muskovy firmy za zábavní zbraně, před jejichž unáhleným nákupem varovaly i některé americké úřady, 10 milionů dolarů, tedy asi 200 milionů korun. Aniž by ovšem zařízení mohli předem držet v ruce nebo o něm získat nějaké širší, ucelenější informace. Prostě uvěřili jeho přesvědčivému podání a zručnému marketingu, což je doména i jeho dalšího (a mnohem podstatnějšího) byznysu –  automobilky Tesla.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru