Když se Jiří Matějovský prochází po rozlehlé prodejně sportovního vybavení na pražském Chodově, škádlí jej prodavači a manažer jim jejich vtípky pohotově vrací. Rozesmáté tváře, tykání a kamarádské popichování jsou prvními známkami toho, že se nacházíme ve firmě, kde si na pozice, autority a formality příliš nepotrpí.

Francouzská síť prodejen se sportovním zbožím Decathlon měří po celém světě spokojenost svých zaměstnanců. V každé zemi se podíl spokojených lidí pohybuje okolo 90 procent. V Česku firma zaměstnává 1100 lidí, z toho jen 45 lidí v back office.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.