Lucie Melicharová Jandová ve své dosavadní kariéře zastávala řadu seniorních manažerských pozic v marketingu a komunikaci v nadnárodních korporacích. Před nástupem do společnosti LBM působila téměř 9 let v globálním koncernu ABB na pozici ředitelky marketingové komunikace a PR pro Českou republiku a subregion střední a východní Evropy.

"Prokazatelné zkušenosti Lucie, především v oblasti marketingu a PR, budou novou hnací silou dalšího rozvoje a růstu LBM. Jejím hlavním úkolem bude strategické plánování a realizace veškerých marketingových a komunikačních aktivit," říká generální ředitelka LBM Zuzana Řezníčková.

"LBM se řadí mezi renomované společnosti s luxusním zbožím v České republice a je mi potěšením být součástí tohoto týmu. LBM si vybudovala za dobu své existence na českém trhu silnou pozici a mým hlavním cílem bude pečovat o její dobré jméno a dále budovat povědomí o společnosti a portfoliu zastupovaných značek ve všech tržních segmentech,” říká Lucie Melicharová Jandová.

Lucie Melicharová Jandová získala inženýrský titul na Vysoké škole ekonomické v Praze a je absolventkou Executive Leadership programu na University of Pittsburgh.

V klíčové pozici Buying Directora zůstává i nadále Petr Jindra, který do konce loňského roku zastával rovněž pozici ředitele marketingu a PR. Nyní se tak bude plně věnovat nákupu kolekcí stávajících značek v Miláně a Paříži a rozvoji fashion portfolia LBM, do kterého v posledních měsících zařadil prestižní světové značky jako například Saint Laurent, Givenchy, Balenciaga, Dior či přispěl k výraznému rozšíření segmentu luxusní pánské módy.

 

Související