Nejsledovanějším televizním kanálem byla loni Nova, která v divácké skupině nad 15 let dosáhla podílu téměř 21 procent. Následuje ČT1 s 15 procenty a třetí Prima získala téměř 13 procent. Stejné pořadí bylo i v ostatních diváckých skupinách. Vyplývá to z měření ATO – Nielsen Admosphere.

Největší podíl v loňském roce získala skupina Nova, do které vedle kanálu Nova patří Nova Cinema, Nova Action, Nova 2 a Nova Gold. Celkově její podíl meziročně vzrostl o 1,7 procentního bodu na 30,5 procenta. V hlavním vysílacím čase pak měla Nova Group přes 34 procent.

Veřejnoprávní Česká televize získala v souhrnu za kanály ČT1, ČT2, ČT24, ČT Sport a ČT D/art 29,2 procenta, což znamená ztrátu 1,7 bodu. V hlavním vysílacím čase měly programy ČT 27,8 procenta. Třetí FTV Prima stagnovala na celodenních 21 procentech. Čtvrtý Barrandov dosáhl téměř devíti procent a polepšil si o více než jeden procentní bod.

Nejsledovanějším pořadem loňského roku byla pohádka Anděl Páně 2 na ČT1, kterou si na Štědrý den pustilo 3,2 milionu lidí, následuje další pohádka Nejlepší přítel na stejném kanále o den později s více než 2,4 milionu diváků. Třetí příčku obsadil první díl Anděla Páně na ČT1 23. prosince s téměř 2,4 milionu diváků. Přes dva miliony diváků se dostal ještě závěrečný díl druhé řady seriálu Policie Modrava na Nově z 15. října.

Mezi 50 nejsledovanějšími pořady loňského roku v kategorii 15+ jsou ve 30 případech Televizní noviny na TV Nova. Jiná zpravodajská relace se do žebříčku nedostala.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru