Klientům největší tuzemské banky ČSOB, včetně klientů její Poštovní spořitelnyani ve středu nefunguje jejich mobilní aplikace. Nemůžou se tak dostat ke svému účtu a provádět  transakce, jak jsou zvyklí, když jsou na cestách a mimo dosah svého osobního počítače.

"Na odstranění technických problémů a znovuzprovoznění aplikace intenzivně pracujeme, avšak v tuto chvíli nedokážeme sdělit přesný čas spuštění. Všechny ostatní služby ČSOB elektronického bankovnictví – Internetové bankovnictví, Internetbanking 24, Businessbanking 24, CEB, Telefonní bankovnictví – jsou plně funkční. Bez omezení fungují i pobočky ČSOB a Poštovní spořitelny a také bankomaty," řekl HN Patrik Madle, mluvčí banky ČSOB.

Podle něj mobilní aplikaci využívá přes čtvrt milionu klientů ČSOB a Poštovní spořitelny. Celkem má tato banka 2,8 milionu klientů.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?