Česká pošta přestane od ledna poskytovat služby pro Českou pojišťovnu a Home Credit. Finanční produkty bude nabízet pouze pod značkou Poštovní spořitelny. Během ledna 2018 se změní i vnější značení pošt, cedule České pojišťovny budou sundány a nahrazeny novým značením Poštovní spořitelny. V pondělí to uvedli zástupci podniku.

V současnosti si mohou zákazníci na vybraných poštách sjednat úvěr od Home Creditu a kompletní nabídku pojištění od České pojišťovny, včetně povinného ručení, pojištění domácnosti nebo penzijního pojištění.

Pošta letos uzavřela smlouvu o poskytování finančních služeb na pobočkách po dobu dalších deseti let se skupinou ČSOB, kam patří i Poštovní spořitelna. "Veškerá produktová nabídka bude probíhat pod značkou Poštovní spořitelny. Pro pracovníky pošt i pro klienty dojde ke zjednodušení a zpřehlednění nabídky v poskytovaných finančních službách," uvedl Ivo Vysoudil z tiskového oddělení pošty.

Od ledna pošta zprovozní 13 nových přepážek Poštovní spořitelny a do konce února otevře další přepážky na sedmi poštách. Ty umožní sjednávat všechny základní finanční produkty na jednom místě. V roce 2019 bude vybudováno dalších 50 specializovaných přepážek a jejich celkový počet tak dosáhne 360.

Pošta zároveň vypsala soutěž na nového provozovatele systému akceptace platebních karet. Smlouva s ČSOB o provozu systému pro akceptaci karet je uzavřená do letošního roku. Nyní je platba kartami možná zhruba na 700 největších poštách celkem z 3200 poboček.

Související

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru