Češi rádi podporují potřebné. Vyplývá to z aktuálního průzkumu agentury Insight Lab pro neziskové sdružení Fórum dárců. Téměř 50 % lidí si v posledních dvou letech koupilo originální předmět od neziskové organizace, 35 % poslalo alespoň jednu dárcovskou SMS. A téměř 20 % dárců poslalo svůj finanční dar příkazem k úhradě. Více než 50 % dárců navíc uvažuje, že oblíbenou neziskovou organizaci podpoří v charitativní crowdfundingové kampani. Pro 35 % respondentů je důležité, aby je charitativní crowdfundingový projekt zaujal, především nesmí být nudný a musí z něj být zřejmé, že skutečně pomůže potřebným.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru