Spor mezi bývalými společníky webu Pepa.cz, dvojky na tuzemském trhu slevových portálů, má nečekané vyústění. Končí dohodou, po níž se rozdělený web vrací na původní doménu Pepa.cz.

Ještě v srpnu se přitom společníci vzájemně obviňovali z vyvádění peněz a podávali na sebe i trestní oznámení. Firma se následně rozdělila: z domény Pepa.cz se stal slevový agregátor, který nabízel slevy z jiných webů, zatímco druhá část firmy přesunula původní nabídku firmy na adresu Klido.cz.

Petr Sýkora, někdejší dlouholetý ředitel a pozdější společník portálu Pepa.cz a Klido.cz, ale nyní oznámil, že slevový byznys opouští. Sýkora prodává svůj podíl ve společnosti Portál Pepa.cz (původní provozovatel webu Pepa.cz) i společnosti Propertio (provozovatel webu Klido.cz) slovenské společnosti Jožko.sk, za níž stojí Jiří Jankov, spoluzakladatel portálu Pepa.cz.

"Po týdnech jednání jsme se s protistranou dohodli, že můj odchod je nejvhodnější cestou, jak urovnat vzniklé spory a zajistit tak pokračování projektu. Věřím, že moje rozhodnutí zajistí našim partnerům i zákazníkům silnou vánoční sezonu, a projektu přeji úspěšné další roky provozu." říká Sýkora.

K předání Sýkorova podílu došlo podle mediálního zástupce společnosti Františka Brože v první polovině listopadu poté, co obě firmy prošly auditovanou účetní závěrkou. Cena transakce nebyla zveřejněna.

S odchodem Sýkory se tak vrací i jednotná značka Pepa.cz. "Projekt Klido.cz postupně utlumíme a plně se navrátíme ke značce, kterou mají zákazníci tak rádi. V letošní sezoně chceme dokázat, že na naší pozici dvojky na trhu se nic nezměnilo," zmiňuje Radim Kubeček, nový výkonný ředitel portálu Pepa.cz.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru