Peter Sandtner má práci, kterou mu může závidět ledakterý filmový fanoušek. Hollywoodská filmová studia si ho zvou na uzavřená promítání svých nejnovějších filmů, a to pár měsíců před jejich oficiálním uvedením do kin. 24letý slovenský absolvent informatiky na brněnské Masarykově univerzitě stojí za americkým start-upem Operam, který se ve svém byznyse bez sledování filmových novinek neobejde. Analýzou chování lidí na internetu totiž americkým studiím radí, jak správně nastavit marketingovou kampaň, která uvedení jejich filmů předchází.

V článku se dále dozvíte

  • Start-up dvou slovenských absolventů brněnské informatiky se v USA zabývá propagací filmů na internetu.
  • Marketingové kampaně Operam vytváří na základě analýzy chování lidí na síti. Dva roky stará firma už pracovala na 70 hollywoodských snímcích.
  • Podle reakcí internetových uživatelů se prý dá odhadnout, zda bude mít nový snímek u diváků úspěch. Na základě takových dat se navíc dopředu upravuje počet kin, v nichž bude filmová novinka uvedena.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru