Diskontní prodejny Penny Market loni zvýšily v Česku zisk o 17 procent na 487 milionů korun. Tržby řetězce zůstaly v meziročním srovnání na 32 miliardách korun. Vyplývá to z účetní závěrky společnosti.

Jednatel společnosti Martin Peffek v létě uvedl, že v letošním roce německý řetězec otevřel čtyři nové prodejny a další chce otevřít do konce letošního roku. Celkem jich měl 368.

Penny Market chce nadále pokračovat v expanzi. "Český trh je už hodně nasycený, ale přesto vidíme lokality, kde budou naše nové prodejny úspěšné. Nadále budeme pokračovat v modernizaci stávajících prodejen," řekl Peffek.

Diskonty Penny market loni uvedly, že investují v dalších dvou letech do modernizace svých prodejen v Česku zhruba 2,7 miliardy korun. Penny patří společně se supermarkety Billa do německé obchodní skupiny REWE Group.

První prodejnu otevřel Penny Market v Česku v roce 1997, patří do první pětky největších tuzemských řetězců spolu s Kauflandem, Albertem, Teskem a Lidlem.

Související
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru