Vincent Leonardi (39) nastoupil do společnosti BlueLink již v roce 2006. Během uplynulých 11 let zde vystřídal hned několik pracovních pozic, v rámci nichž se mohl seznámit prakticky se všemi oblastmi zákaznických služeb. Zastával jak operativní, tak i manažerské funkce. Od roku 2009 vedl v Praze mezinárodní tým více než 400 spolupracovníků, od roku 2013 pak pobočku společnosti BlueLink na ostrově Mauricius. V září 2017 stanul v čele české pobočky BlueLinku, která v tuto chvíli zaměstnává více než 500 expertů na zákaznické služby.

BlueLink v Praze se za posledních pár let hodně změnil. Nejen, že neustále roste, ale s pomocí inovací a moderních technologií průběžně zvyšuje standard poskytovaných služeb. Je mi proto velkou ctí, že mohu být opět jeho součástí,“ uvedl Vincent Leonardi a dodal: „Díky strategické poloze hraje pražská pobočka ve skupině BlueLink velmi důležitou roli. Mým cílem je ještě více posílit její pozici a stát se klíčovým evropským hráčem v oblasti zákaznických služeb.“

Vincent Leonardi má vysokoškolský titul v oblasti mezinárodního a evropského práva a se svou rodinou žije v Praze.

 

K realizaci těchto plánů přispěje i předchůdkyně Vincenta Leonardiho, Simona Benešová, která vedla pražskou pobočku BlueLinku po dobu necelých 13 let. Simona Benešová má více než 20 let zkušeností v managementu v oblasti zákaznických služeb a ve společnosti BlueLink se nyní bude věnovat inovačním a transformačním projektům, a to na úrovni celé skupiny.

Každý rok strávený v BlueLinku mě obohatil, nejen osobně, ale i profesně. Měla jsem příležitost být součástí extrémně rychlého růstu našeho centra a těším se na další výzvy spojené s mou novou pozicí – rozvíjet podmínky pro plné využití potenciálu lidí,“ sdílí své cíle Simona Benešová, nová ředitelka pro transformaci.

Simona Benešová je od letošního roku také aktivní členkou představenstva asociace ABSL, která sdružuje firmy z oboru podnikových služeb, podporuje jejich rozvoj a sdílí best practises.

 

Související