Prima, druhá největší komerční televize v Česku, zvyšuje na příští rok ceny reklamního prostoru na svých kanálech v průměru o deset procent. Reaguje tím na rostoucí poptávku zadavatelů reklamy - prodejců spotřebního zboží, potravin nebo internetových obchodů, kterým se daří v době silného hospodářského růstu.

Navýšení oznámil ve středu na setkání s novináři Ladislav Dianiška, obchodní ředitel Media Clubu, divize, která pro skupinu prodává reklamu. Prima bude také více uplatňovat některé příplatky, například když si zákazník vyžádá konkrétní pozici v reklamním bloku či pokud se propojí s dalším klientem ve spotu a podobně.

"Nedá se říci, že by stávající inzerenti výrazně navyšovali svoje investice do reklamy, ale nacházejí se noví inzerenti. Nedá se ani říci, že to jsou hlavně zahraniční inzerenti nebo čeští - je to podle mne spíš taková směs," řekl Dianiška. Ředitel Media Clubu také řekl, že částí nových inzerentů jsou například internetové obchody, které v minulosti spíš začínaly s on-line a rádiovou reklamou.

Za letošní rok bude mít podle manažerů Primy skupina asi sedmiprocentní nárůst prodaných ratingových bodů sledovanosti, takzvaných GRPs.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru