UniCredit Bank po pěti dnech znovu spustila svoje internetové a mobilní bankovnictví. Vypořádala se tak s největším výpadkem, který kdy v Česku v tomto odvětví nastal. Postihl všech 450 tisíc jejích klientů.

Tiskový mluvčí banky Petr Plocek řekl, že se mezi středeční 16. a 17. hodinou podařilo obnovit provoz všech digitálních služeb, které po plánované víkendové odstávce v pondělí zkolabovaly. Klienti banky se nemohli přes internet ani mobilní aplikaci přihlásit ke svým účtům, zobrazit zůstatky ani odesílat peníze.

V článku se dále dozvíte

  • Internetové i mobilní bankovnictví čtvrté největší české banky po rozsáhlém výpadku znovu funguje.
  • UniCredit Bank se podařilo odstranit technické problémy, které po plánované víkendové odstávce znemožnily klientům obsluhovat jejich účty přes internet.
  • Někteří klienti ale nezískali nad svými účty plnou kontrolu a hlásili problémy.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.