Bance UniCredit se ve středu odpoledne povedlo po pěti dnech obnovit internetové bankovnictví. Některým klientům ale stále nesedí zůstatky účtu nebo historie odchozích plateb.  

On-line a mobilní bankovnictví zůstalo ochromené po plánované modernizaci vnitřních systémů, kterou banka provedla minulý víkend. Přístup ke svým účtům nakonec ale neměli klienti pět dní.

Při výpadku banka zákazníkům nabízela možnost využít k provedení plateb kamenné pobočky. Vyzvala je k tomu SMS zprávou, ve které se za nepříjemnosti také omluvila.

V článku se dále dozvíte

  • Pokud společnost plánuje modernizaci, měla by se podle marketingového a reklamního experta Viléma Rubeše připravit na krizovou komunikaci. Problémy totiž prý přijdou skoro vždy.
  • V případě, že nastane problém, by měly firmy vydat oficiální prohlášení dřív, než se o problém začnou zajímat média.
  • Komunikaci UniCredit Bank Rubeš hodnotí jako velmi pasivní.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.