Čtvrté největší tuzemské bance UniCredit Bank se stále nepodařilo odstranit jeden z největších výpadků v historii českého on-line bankovnictví. Část jejích klientů se už třetím dnem nemůže přihlásit ke svému účtu přes internet, mobilní aplikace je mimo provoz zcela. Zákazníci tak nevidí příchozí platby, nemohou kontrolovat zůstatky na účtu ani zadávat platební příkazy.
"Příčinou výpadku jsou technické problémy, které stále řešíme. Situace se ale zlepšuje," uvedl mluvčí banky Petr Plocek. Trvalé příkazy, inkasa a splátky úvěrů se podle Plocka řádně zaúčtují. Lidé, kteří potřebují za svých účtů odeslat peníze, mají podle mluvčího banky nyní zdarma využít kamenných poboček. Banka ve středu na tuto možnost upozornila klienty také SMS zprávou, ve které se zároveň za nedostupnost služeb omluvila. Zjistit zůstatek na účtu a další důležité informace ale není podle některých klientů možné ani na pobočkách.
Termín, do něhož by měly být služby opět stoprocentně dostupné a spolehlivé zatím banka neoznámila. Zároveň ještě neuvedla, zda bude klienty za způsobené potíže nějak odškodňovat.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru