Jeden z největších výpadků v historii českého internetového bankovnictví postihl tento týden UniCredit Bank. Klienti čtvrté největší české banky se už téměř dva dny potýkají s výpadkem klíčových služeb. Někteří z nich se vůbec nemohou přihlásit do internetového ani mobilního bankovnictví, jiným se to sice na několikátý pokus podaří, ale ani poté nemohou odesílat platby, projít si historii účtů nebo zobrazit kreditní karty.

V článku se dále dozvíte

  • Po plánované víkendové odstávce internetového a mobilního bankovnictví postihl klíčové služby UniCredit Bank rozsáhlý výpadek.
  • Klienti nemohou už dva dny přes internet odesílat platby nebo zobrazit důležité informace o účtech či kartách.
  • Podle banky jsou důvodem výpadku technické problémy. Klientům nabídla odesílání plateb na pobočkách zdarma, dokud se jí nepodaří dostupnost internetových služeb obnovit.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.