S programováním se poprvé setkal už na základní škole, při hodině informatiky v sedmé třídě vytvořil svůj první kód. Začátkem července se Lukáš Putna stal šéfem vývoje ve společnosti Heureka.

Na základní škole se sám naučil programovat drobné hry. "Tam to celé začalo. Můj učitel informatiky z toho byl hodně překvapený. Říkal mi, že by něco takového sám nedokázal. To mě motivovalo," usmívá se Putna, který se rozhodl u programování zůstat a studoval jej jak na střední, tak na vysoké škole.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se