Obchodní ředitel českého Googlu Jan Vraný přechází do e-shopu Notino.cz. Do nově vytvořené pozice komerčního ředitele nastupuje 1. října. Řekl to na konferenci E-Business Forum 2017.

V Googlu Vraný působil čtyři roky a zaměřoval se především na podporu expanze českých firem do zahraničí. "Jdu tam, kde je to pro mě nejzajímavější, v tuto chvíli je to oblast parfémů a kosmetiky," okomentoval na konferenci změnu působiště Vraný, který má zkušenosti také z poradenské společnosti McKinsey, investiční banky Morgan Stanley, Raiffeisenbank nebo středoevropské centrály Procter & Gamble.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Komerčním ředitelem společnosti Notino.cz bude od října Jan Vraný.
  • V minulosti měl jako obchodní ředitel českého Googlu na starosti podporu expanze českých firem do zahraničí.
  • Ještě letos se Notino chystá rozšířit na další čtyři trhy.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru