Za to, aby příjemně voněli, dají Češi ročně miliardy korun. Kromě parfumérií, které nabízejí parfémové a toaletní vody především luxusních výrobců, prodávají vůně i e-shopy, drogerie a velké obchodní řetězce. U kamenných prodejců Češi podle agentury Nielsen nakoupili 2,5 milionu balení vůní v období od června 2016 do letošního května. Konkrétně počet prodaných flakonů s parfémovými či toaletními vodami v drogeriích a řetězcích tak vzrostl o více než pětinu oproti předchozímu období a Češi za ně utratili více než 687 milionů korun.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Pravidelně kupuje kosmetiku a vůně 69 procent Čechů. Do supermarketů pro ně chodí hlavně muži.
  • V drogeriích a řetězcích se v období od června 2016 do letošního května prodalo 2,5 milionu balení vůní. To je o dvacet procent více než v předchozím období.
  • Kamenné parfumerie bojují i s e-shopy, které prodávají vůně velmi levně. Zákazníci se ale podle šéfa sítě Fann z on-line obchodů začínají vracet.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.