Facebook poprvé za dobu své existence přijde o uživatele. Neboduje u náctiletých, vyplývá to z předpovědi analytické společnosti eMarketer, kterou zveřejnila v pondělí. Podle ní bude příští rok nejúspěšnější sociální síť na světě používat 14,5 milionu lidí ve věku 12 až 17 let. To je o 3,4 procenta méně než loni. Teenageři mají raději konkurenční Snapchat a také sesterský Instagram. 

Pro Facebook to však neznamená žádnou velkou újmu. Už nyní má podle serveru Statista dvě miliardy uživatelů měsíčně. Zuckerberg považoval toto číslo za milník. Podařilo se mu na něj dosáhnout před dvěma měsíci. Podle Oscara Orozca ze společnosti eMarketer navíc používanost sítě poroste i nadále. Mladší populace ho ale už nepovažuje za tak podmanivý, upozornil analytik agenturu Bloomberg.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru