Vodafone začal ve svých prodejnách testovat službu Tiché spojení, která pomůže neslyšícím a sluchově postiženým zákazníkům snáze komunikovat se zaměstnanci operátora. Umožňuje on-line tlumočení do českého znakového jazyka i přepis mluveného slova do textu. Stejnou službu v Česku nabízí například Česká spořitelna či energetická společnost E.ON.

"Zákazník si může přepisovatele nebo tlumočníka Tichého spojení vyžádat bez předchozího ohlášení při příchodu na prodejnu nebo si službu rezervovat na konkrétní čas na našich webových stránkách v sekci Prodejny Vodafone. U prodejny, kde je služba dostupná, je ikona sluchově postiženého. Po kliknutí na ní se otevře okno s možností objednání," popisuje Veronika Exnerová z tiskového oddělení Vodafonu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru