Novým generálním partnerem první fotbalové ligy se stala společnost HET, vyrábějící nátěrové hmoty. Její jméno v názvu soutěže nahradí společnost ePojisteni.cz, která se rozhodla sponzorství ligy předčasně ukončit. Smlouva mezi ligou a HET byla uzavřena na rok, jelikož od sezony 2018/2019 je už uzavřená smlouva s firmou Fortuna.

"Jsem nesmírně rád, že se podařilo v nelehké době sehnat k lize generálního partnera s takovým časovým předstihem před startem sezony. Jsme rádi, že se s českou ligou spojuje tradiční česká společnost. Věřím, že spolupráce neskončí jen u jedné sezony, ale že když se osvědčí, najdeme způsob, jak dále spolupracovat," řekl novinářům předseda Ligové fotbalové asociace Dušan Svoboda.

Obě strany se rozhodly nekomentovat finanční podmínky smlouvy. Jde však o nejvyšší částku, jakou kdy HET vydal na propagaci své značky. Bývalí generální partneři podle médií platili zhruba 40 až 60 milionů korun.

Připravujeme podrobnosti.

Související

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.