Síť drogerií dm je v Česku 25 let. Za tu dobu se z rakouského řetězce stal jeden z nejúspěšnějších prodejců drogistického zboží v tuzemsku. Firma plánuje rozšiřovat počet filiálek, ty stávající modernizovat a také do roka spustí e-shop. "Naše prodejní síť by mohla být ještě hustší. Na mapě jsou zelená místa, kde je naše konkurence a my ne," myslí si jednatel společnosti Gerhard Fischer.

HN: Během prvního pololetí jste do modernizace prodejen investovali téměř 78 milionů korun. Budete ve vylepšování pokračovat i do konce roku?

Doposud jsme přestavěli asi 30 prodejen a plánujeme zlepšit ještě dalších 40. Tak by to mělo zůstat i po další dva roky. Zároveň se snažíme zlepšovat atmosféru a prodejní plochu tak, aby měla 400 metrů čtverečních.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru