Síť drogerií dm je v Česku 25 let. Za tu dobu se z rakouského řetězce stal jeden z nejúspěšnějších prodejců drogistického zboží v tuzemsku. Firma plánuje rozšiřovat počet filiálek, ty stávající modernizovat a také do roka spustí e-shop. "Naše prodejní síť by mohla být ještě hustší. Na mapě jsou zelená místa, kde je naše konkurence a my ne," myslí si jednatel společnosti Gerhard Fischer.
HN: Během prvního pololetí jste do modernizace prodejen investovali téměř 78 milionů korun. Budete ve vylepšování pokračovat i do konce roku?
Doposud jsme přestavěli asi 30 prodejen a plánujeme zlepšit ještě dalších 40. Tak by to mělo zůstat i po další dva roky. Zároveň se snažíme zlepšovat atmosféru a prodejní plochu tak, aby měla 400 metrů čtverečních.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru