Skupina Trigema vloni zaznamenala úspěšný rok. V rámci developmentu rozšířila svou působnost za hranice Prahy a začala podnikat i v regionech, vyšší zisky skupině přinesly i aktivity, které se developerské činnosti přímo netýkají.

"Uplynulý rok byl z pohledu celé historie firmy jeden z nejtěžších. Přesto lze při zpětném ohlédnutí mluvit o roku výjimečně úspěšném. Hospodářský výsledek, množství akvizic i dostatek rozpracovaných projektů je toho důkazem," vysvětluje šéf Trigemy Marcel Soural. Podle něj jsou developeři v Česku ve složitém postavení, a to především kvůli zdlouhavým povolovacím procesům, které zpomalují výstavbu a neumožňují firmám dodávat na trh tolik nových bytů, kolik by si představovali.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru