Nejmenší tuzemský mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce března meziročně počet zákazníků o 193 000 na 3,62 milionu. Znamená to nárůst téměř o šest procent. Vyplývá to z údajů mateřské Vodafone Group.

Firmě se dařilo získávat hlavně nové uživatele neomezených tarifů. Podíl tarifních klientů se zvýšil o 1,7 procentního bodu na 68,6 procenta. Zbytek tvoří předplacené karty.

Konkurenční T-Mobile zvýšil počet mobilních zákazníků o 1,2 procenta na 6,097 milionu. Klienti s tarifem rostli o tři procenta na 3,74 milionu. Celkový počet mobilních zákazníků u O2 stoupl o 0,7 procenta 4,924 milionu.

Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí Vodafone Group, která získala 100procentní podíl českého operátora od kanadské TIW.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru