Na českém trhu s elektronikou vznikl nový a velmi silný hráč. Skupina, pod kterou se spojuje řetězec Datart a společnost HP Tronic, bude mít více než čtrnáctimiliardové roční tržby. Pod zlínský HP Tronic spadají prodejny Euronics, e-shop Kasa.cz a jeho slovenská varianta Hej.sk. V nové firmě bude dalším minoritním podílníkem ještě investiční fond Genesis Private Equity Fund III (GPEF III). Transakci ještě musí potvrdit antimonopolní úřady v Česku a na Slovensku. Její hodnotu aktéři neoznámili, stejně jako výši svých podílů v nové struktuře.

Ambicí skupiny bude dál rozvíjet a integrovat své on-line obchody i zhruba 130 kamenných prodejen. Cílem je dvacetiprocentní tržní podíl na českém a slovenském trhu. Společnost by se chtěla více uchytit také v Polsku.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru