Cestovní pojištění je produkt, který se jako jeden z mála pojí s pozitivní emocí. Byť jde primárně o ochranu zdraví a majetku, je většinou spojen s přípravami na dovolenou. Z hlediska pojišťovny tak jde o ideální příležitost poskytnout klientovi službu, která ho přesvědčí, že právě tato pojišťovna si zaslouží starat se i o jeho penzi či pojištění života. U cestovního pojištění se ale většinou jedná jen o stokoruny, což je důvod, proč většinou nepatří mezi často inovované produkty.

Nabídka na trhu s cestovním pojištěním je poměrně široká. Dnes v Česku nenajdete pojišťovnu, která by cestovní pojištění nenabízela. Co ovšem na trhu chybí, je moderní pohled na potřeby klientů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se