„Jsem potěšen, že se Alexandra a Jitka rozhodly připojit k nám v době, kdy Best rychle rozšiřuje své podnikání. Alexandra a Jitka jsou obrovskou podporou naší společnosti, a to jak z hlediska poskytování služeb rostoucímu počtu realitních klientů, tak i v souvislosti s rozvojem firmy,“ řekl Euan Edworthy, generální ředitel společnosti Best Communications.

 

Alexandra Drozdová se soustředí na portfolio klientů z realitního sektoru, mezi její hlavní pracovní náplň patří tvorba PR strategie, rozvíjení mediálních vztahů a organizace akcí pro společnosti, jako jsou např. Prologis, Avestus Real Estate, Colliers International, Flow East, Arcona Capital nebo Chapman Taylor.

Kariéru odstartovala v oblasti PR v roce 2012. Od té doby nabyla zkušenosti s agenturním prostředím, když pracovala pro automobilové a maloobchodní značky.

Vystudovala bakalářský obor Marketingová komunikace a PR na Univerzitě Karlově v Praze a získala magisterský titul v oboru Arts Management na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Ve volném čase se věnuje umění, četbě a cestování a také tématu galerijní marketingové komunikace. Alexandra mluví anglicky a francouzsky.

 

Jitka Massolini je zodpovědná za získávání nových klientů napříč odvětvími. Má více než sedmiletou mezinárodní zkušenost s rozvojem obchodu, prodejem, marketingem, PR a event managementem v různých oblastech, např. vydavatelství, eventové agentury nebo turistický průmysl.

Po vystudování public relations začala pracovat jako Relationship Manager pro The Prague Post, dříve jediné anglické noviny v České republice. Poté se rozhodla okusit mezinárodní scénu a přestěhovala se do Londýna, kde pracovala v ITE Group a starala se o mezinárodní klienty pro B2B výstavy v turistickém ruchu v Rusku, SNS, Indii a Turecku. Od svého návratu do Prahy v roce 2015 se podílela na rozvoji obchodních aktivit v sektoru pohostinství, eventů a samozřejmě PR.

Miluje cestování a networking a mluví sedmi jazyky.