Česká firma Leo Express plánuje zachránit německý železniční start-up Locomore. Uvádí to tamní ekonomický deník Handelsblatt. Locomore, podobně jako například RegioJet či Leo Express v Česku, chtěl využít liberalizace železniční dopravy a zkusil se postavit proti obřím Deutsche Bahn na trase mezi Berlínem a Stuttgartem. Nakonec ale svou snahu firma vzdala.

ČD hrozí, že přijdou o dotace. Konkurenti letos vyrazí i na mezinárodní tratě

"Podali jsme nabídku na převzetí," potvrdil Handelsblattu šéf Leo Expressu Peter Köhler. Nejen pro Leo Express, ale obecně pro všechny železniční dopravce je Locomore atraktivní investiční příležitostí. Není potřeba procházet zdlouhavým získáváním všech povolení vyjet na německé koleje, Locomore všechny tyto náležitosti má.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru