V pátek se v pražském Foru Karlín uskuteční třetí ročník konference Engage Prague. Organizátoři pod záštitou společnosti Socialbakers lákají účastníky z celého světa na víc jak tisíc hospod v metropoli i nekonečné množství inspirativních lidí. Páteční přednáškové části předcházely dva dny workshopů s experty na digitální marketing a komerční využití sociálních médií.

Na konferenci vystoupí například ředitel digitální komunikace ve farmaceutickém koncernu Pfizer Chad Parizmana, marketingový ředitel značky Baťa Thomas Archer Bata, Laura Hilligerová z Greenpeace nebo Beverly Jacksonová z MGM Resorts, která bývá označována za "digitální inovátorku". Jacksonová stojí mimo jiné za programem využití sociálních médií pro Recording Academy, která uděluje hudební ceny Grammy.

Engage je díky účasti renomovaných jmen považována za nejvýznamnější konferenci svého druhu v Evropě. Ústřední téma letošní konference je "Changing the World Through Social".

#Engage2016 Prague - Worlds Top Social Media & Business Conference
_Engage2016_Prague_-_Worlds_Top_Social_Media_Business_Conference.jpg

Kromě řečníků zastupující velké světové značky vystoupí také řada osobností, které využívají sociální sítě pro politické kampaně. "Chceme účastníkům kromě klasického programu z pohledu marketingu a byznysu na sociálních sítích nabídnout i něco jiného. Proto jsme pozvali i méně tradiční řečníky jako je Elianne Ramosová, která působila v týmu prezidentské kandidátky Hillary Clintonové, nebo Laura Millerová, jež měla na starosti sociální sítě v Bílém domě pro dnes už bývalého prezidenta Baracka Obamu," uvádí Jan Řežáb, zakladatel firmy Socialbakers.

O vlivu sociálních sítí pohovoří i DeRay Mckesson, aktivista v oblasti lidských práv a jeden ze zakladatelů platformy Campaign ZERO. Akademickou sféru zastupuje Vesselin Popov z University of Cambridge, kde řídí psychometrické centrum, které analyzuje chování lidí při používání sociálních médií.