Stoupáme po točitých schodech do nejvyššího patra funkcionalistické vily na pražské Podbabě. Nacházíme se v tuzemském sídle společnosti Red Bull, která je světovou jedničkou na trhu s energetickými nápoji. Za jejím úspěchem stojí především propracovaný marketing, který staví mimo jiné na pořádání akcí a podpoře mladých talentů v oblasti adrenalinových sportů. Firmě se díky tomu daří nejen propagovat svůj produkt, ale i úspěšně budovat značku zaměstnavatele (tzv. employer branding). V Česku se pravidelně umisťuje na předních příčkách v žebříčku nejžádanějších zaměstnavatelů.

"Nejlepší reklamou na Red Bull jako zaměstnavatele jsou naši vlastní zaměstnanci. Jsou našimi ambasadory 24 hodin denně sedm dní v týdnu. Náš recept na úspěšný employer branding je tak do velké míry šeptanda," líčí HR manažerka Red Bullu pro Česko a Slovensko Margaréta Starka, zatímco nás vede na velkou terasu s výhledem na celou Prahu. Tady energická Slovenka před rozhovorem ochotně pózuje fotografovi i se svojí fenkou Shaggou, která je nedílnou součástí zdejších kanceláří.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se