Firmy v Česku loni utratily za digitální reklamu skoro 20 miliard. Ve srovnání s rokem před tím se jedná asi o třetinový nárůst. Náklady firem na digitální reklamu ve Spojených státech poprvé překonaly útraty za inzerování v televizi. Výrazně tomu přispívá sílící vliv sociálních sítí, které otevírají tvůrcům marketingových kampaní přímou cestu k milionům uživatelů.

V článku se dále dozvíte

  • Roste počet sociálních sítí, které Češi využívají, jedničkou je Facebook, lidem ale vadí množství reklamy.
  • Nejvíc roste Instagram, díky nové aplikaci likviduje konkurenční SnapChat, ten zklamal investory a jeho akcie padají.
  • Ve Spojených státech náklady na digitální reklamu přesáhly útraty za inzerování v televizi, lidi nebaví číst, upoutají je grafy a pohyblivé obrázky.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru