Na vysoce konkurenčním trhu s povinným ručením ještě přituhne. Chystá se na něj vstoupit nový hráč. V nejbližší době (možná jen dnech) získá od České národní banky licenci na povinné ručení Pojišťovna VZP. Dceřiná společnost největší zdravotní pojišťovny v zemi začne hledat klienty na trhu, kterým jen letos proteče 21 miliard korun.

komentář: Může VZP převálcovat konkurenci soukromých pojišťoven?

"Náš trh je vnímán jako vyspělý, působí tu celkem 13 subjektů s licencí na povinné ručení, takže díky silné konkurenci jej máme v nejnižší třetině při srovnávání s ostatními státy. Pro zákazníky to bude jistě výhoda," říká mluvčí České asociace pojišťoven Aleš Povr. Uspět se podle něj ale dá i jinak než cenovou válkou. "Na příkladu Allianz je vidět, že úspěch slaví unikátní řešení jako pojištění podle počtu ujetých kilometrů."

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru