Tržby cestovní skupiny Fischer loni zůstaly na úrovni čtyř miliard korun. Zisk klesl ze 105 milionů korun na 90 milionů. Cestovní kancelář končí spolupráci s největším tuzemským zájezdovým portálem Invia.cz. Důvodem je změna obchodní strategie a podpora vlastních prodejních kanálů.

Rozhodnutí o ukončení spolupráce s Invií, přes kterou CK prodávala část zájezdů, se týká značek Fischer i Nev-Dama. "Jsem přesvědčený, že máme dostatečnou sílu na to, abychom dokázali stejný objem zájezdů prodat ve vlastní síti. Máme silný web, call centrum i pobočkovou síť včetně stabilních provizních prodejců," uvedl výkonný ředitel Fischer Group Jiří Jelínek.

V letošním roce předpokládá Fischer výrazně lepší ekonomické výsledky. „Očekáváme dvouciferný růst, protože předprodeje na léto byly vůbec nejúspěšnější v historii,“ říká tiskový mluvčí společnosti Jan Bezděk.

Cestovní skupina Fischer je členem finanční a investiční skupiny KKCG. Sdružuje značky Fischer, Nev-Dama, Privileq a eTravel.cz. Fischer patří spolu s Exim tours a CK Čedok mezi největší tuzemské cestovní kanceláře. Další velké kanceláře zatím loňské hospodářské výsledky neoznámily.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru