Během prvního čtvrtletí tohoto roku vzrostl český trh s osobními auty o 14 procent, Škoda však zaznamenala meziroční pokles o procento. Značka je v tuzemsku stále suverénní jedničkou, její tržní podíl však klesl pod 30 procent. Ve srovnatelném loňském období přitom ještě přesahoval třetinu.
Domácí automobilka ztrácí zákazníky z řad fyzických osob. Rodinám prodala za první tři měsíce letošního roku o devět procent méně automobilů než loni, zatímco celkově tato část trhu o devět procent vzrostla.
Škoda bývala pro Čechy synonymem pro slovo auto. Dnes však růst prodeje fyzickým osobám zaznamenávají zejména Hyundai, Dacia, Kia, Toyota, Peugeot, Opel a Renault. Za úspěchy značky Hyundai sice stojí hlavně zlevněný model ix20, jehož výroba končí, trend je však zřejmý: Okřídlený šíp už není pro české domácnosti automatickou volbou. O každého zákazníka je tu zapotřebí usilovně bojovat.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.