Přestože Firma Ekofrukt vyrobí několik milionů müsli tyčinek měsíčně, nestačí uspokojovat poptávku. Společnost, která prodává pod vlastní značkou Twiggy a vyrábí i pro privátní značky řetězců, tak letos postaví novou výrobní linku. Výrobce zároveň sužuje nedostatek ovoce, které si firma pěstuje na 170 hektarech vlastních sadů.

Plánovaná investice v řádu desítek milionů korun by měla přinést dvojnásobné zvýšení výrobní kapacity. "Rozšiřujeme hlavně kvůli poptávce zahraničních zákazníků. S velkou investicí ale hledáme také další odběratele i v tuzemsku abychom využili celou kapacitu," říká jednatel Tomáš Richtr, jehož firma vloni utržila 200 milionů korun. Nová linka se bude věnovat hlavně výrobě zboží pod privátními značkami pro nadnárodní řetězce. Většina zboží v současnosti míří do zahraničí, převážně na Slovensko, do Polska a do Maďarska.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se