Český výrobce koupelnových předložek Grund vidí největší potenciál na americkém trhu. Chce tam dokonce otevřít vlastní továrnu. Rodinná firma také pociťuje sílu on-line prodejů. Její zboží se již prodává na Amazonu, což je pro trh v USA stěžejní.

Domácí trh firmě tvoří jen zlomek tržeb, 90 procent produkce jde na vývoz. "Česká republika je pro nás srdeční záležitost, jsme ve všech řetězcích. Ale čelíme velké konkurenci z Turecka. Hodně spotřebitelů dá přednost ceně, přestože výrobek za půl roku vyhodí," popisuje generální ředitel společnosti Jiří Grund. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se