Český trh peer-to-peer platforem, tedy projektů propojujících přes internet investory s lidmi a firmami, které potřebují peníze, se rozrůstá o dalšího hráče. Služba Zalep.to cílí na malé a střední firmy, kterým vadí dlouhá splatnost faktur nastavená velkými odběrateli. Projekt založený bývalými korporátními bankéři Tomášem Hanáčkem a Václavem Urbánkem, umožňuje firmám prodat investorům přes internet fakturu ještě před termínem splatnosti, a získat tak rychle peníze například na úhradu mezd, daní nebo materiálu pro další výrobu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Zejména menší firmy se často potýkají s tím, že jim velcí odběratelé diktují příliš dlouhou dobu splatnosti faktur.
  • Internetová platforma Zalep.to chce takovým podnikům umožnit získat peníze na účet už do pěti dnů. Faktury proto nabízí na internetu k odkupu investorům.
  • Zakladatelé, kteří se inspirovali u podobných služeb v zahraničí, chtějí do konce roku zprostředkovat obchody za 80 až 100 milionů korun.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru