Společnost Intersnack a její brambůrky, křupky či tyčinky neměly v 90. letech v Česku silnější konkurenci. Firma známá hlavně značkou Bohemia Chips na trhu i později v prvních letech nového milénia dominovala. Tržby kolem 1,5 miliardy a zisk přes sto milionů byly pravidlem.

Zhruba před pěti lety ale začala své značky slaných pochutin marketingově i cenovými promocemi výrazně podporovat společnost PepsiCo a Intersnacku se začal ztenčovat tržní podíl, zejména na úkor populární značky Lay's.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.