Švédský módní řetězec Hennes & Mauritz (H&M) rozjíždí nové obchody Arket. Chce prodávat nadčasové dámské, pánské i dětské oblečení a věci do domácnosti různých značek. V některých prodejnách bude kavárna a restaurace. Zboží bude trochu dražší, než jsou lidé v H&M zvyklí. Například cena pánské košile začne přibližně na tisíci korunách. 

"Jsme přesvědčení, že náš výběr více značek pod jednou střechou je pro zákazníky mnohem pohodlnější během nakupování," říká kreativní ředitelka Arketu Ulrika Bernhardtzová pro internetový portál Businessoffashion. První prodejnu H&M otevře na londýnské Regent Street během podzimu, následovat bude Brusel, Kodaň a Mnichov. Zboží nové značky bude řetězec také prodávat on-line na osmnácti evropských trzích.  

"Poohlížíme se ve více městech, ale naším hlavním trhem bude Evropa, proto začínáme tady," uvádí marketingový ředitel Arketu Lars Axelsson. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.